View Single Post

#8 (permalink)  
Old 03-08-2009, 16:49
Nselk Nselk is offline
Senior Member

Der var faktisk ganske greit med varer i butikken - handlet på OBS i dag. Noen varer måtte jeg skaffe et annet sted, men jeg måtte innom Meny allikevel (kun de som fører EcoVer, som jeg vet om), så det gjorde jeg bare på veien hjemover.

Har også fått ordnet en haug andre ærend i dag - hentet NAF-bok (fikk aldri 2007-utgaven), kjøpt lister og lamper, skaffet nesespray til eldstemann og levert dressen til sambo på rens...

Vel, handelen i dag ble rimeligere enn jeg forventet (men nå løp jo litt penger på andre ting). Hvis vi skal ha måndlig budsjett på 6000,- på mat og husholdning, så blir det ca 1500,- i uka. (Når jeg snakker om handel, snakker jeg kun om matvarebutikker og store butikker som OBS, ICA Maxi etc..). Dagens handel på OBS og Meny ble på kr 906,06 tilsammen. Da kjøpte jeg et lærehefte til eldstemann, og hadde pant for kr 101,-. Fornøyd med den! Da har jeg middager for hele uka i hus, pluss brød og pålegg, frukt og grønt, og alt annet man trenger.

Som bonus er vi invitert til svigermor i dag på hjemmelaget pizza, så da har vi en middag "til gode". Suverent!
Reply With Quote