View Single Post

#3 (permalink)  
Old 28-10-2017, 00:54
laffen laffen is offline
laffen

Hvordan fungerer det rent teknisk med BSU-en? Har trodd at man må ha boliglån og betale tilbake på BSU i neste kalenderår. Men kanskje man kan gjøre det med en gang? Det løser i såfall ganske mye. Kan holde det gående frem til jeg begynner å jobbe igjen hvis jeg kan ta opp boliglån på 200k og instabetale med BSU.

Du har nok rett i at jeg bare må være ærlig. Noe flaut å stikke bort å si at jeg har spilt bort penger og så be om lån...men skal klare å svelge den stoltheten. De er vel også med rette ganske skeptiske til folk som meg. Spent på det tekniske i forhold til BSU-en, håper noen har peiling! Krysser fingrene for at det kan gjøres slik som beskrevet ovenfor!

PS: Skal selvfølgelig oppdatere vonPalm. Jeg er ganske sikker på at jeg skal klare å legge spillingen bak meg. Har hatt en liten periode nå etterpå galskapen der jeg ser at jeg plutselig ikke har cash lengre, noe som aldri har hendt meg før. Grusom følelse det. (Jeg vet at dette er en klisje som "alle" pengespillere bruker og uttrykker...) Nå skal jeg bruke tiden fremover til å lese masse bøker fra biblioteket, helt gratis. Og finne andre kjekke ting å gjøre som ikke koster noe. Det er nice