Thread: Aksjebloggen
View Single Post

#1 (permalink)  
Old 22-01-2010, 20:52
Aksjebloggeren's Avatar
Aksjebloggeren Aksjebloggeren is offline
Senior Member

Aksjebloggen

Heisann

Jeg holder på å bygge opp Aksjebloggen, en blogg som skal ta for seg hvordan det er å være nybegynner med aksjer. I motsetning til andre aksjeblogger vil jeg ikke komme med noen aksjetips eller markedssynsing, men derimot fokusere mer på praktiske tips for hvordan begynne i aksjemarkedet, hvordan unngå alle bybegynnerfeilene, hvordan bygge opp en egen strategi, og mine egne erfaringer på godt og vondt. Jeg vil også komme med nyttige lenker og bøker.

Da jeg startet med aksjer savnet jeg nettopp en slik blogg. Jeg savnet å høre om de dårlige erfaringene med aksjemarkedet og ikke bare suksess historiene. For all erfaring er god erfaring og særlig da de dyrekjøpte erfaringene. Jeg begikk de aller fleste nybegynnerfeilene i løpet av mitt første år i aksjermarked og jeg håper denne erfaringen kan hjelpe andre som har tenkt å begynne med aksjer til å ikke gjøre de samme feilene.

Bloggen vil nok være under bygging en stund (Har aldri laget en nettside før, så det er en del ting å sette seg inn i). Jeg regner med å være i gang i midten av februar, men har lagt ut en liten konkurranse mens vi venter

Abonner gjerne også på nyhetsbrevet mitt så får du oppdateringer fra Aksjebloggen (maksimum 2 mail per mnd) om nye innlegg, konkurranser, anbefalte bøker med mer. Jeg spammer ikke, og kommer ikke til å sende ut noe reklame.

Jeg håper at jeg med denne bloggen kan levere kvalitetslesestoff som kan komme til nytte for nybegynnere og nyskjerrige i aksjemarkedet :-)

mvh

Aksjebloggeren