Announcement

Collapse
No announcement yet.

WhitePilgrims blogger

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• over natta

Må innrømme det er rart at det på morgenkvisten i en periode vippet seg opp til at verdiene i Ripple hadde økt med 20.000 NOK. Forstå det den som kan.

Den eneste forklaringen jeg har er at dette er upløyd mark og alt kan skje.

Comment

• Det er veldig kjekt at vanskeligheten for å mine ethereum ikke har blitt verre enn 50% samtidig som prisen har økt fra rundt 200$ til ca 1100$ i samme periode Det tilsier en vanvitti økning i profitt på mining i alle fall.

https://www.coinwarz.com/difficulty-...fficulty-chart

Comment

• Nå har også den cryptoen jeg vil satse på fallt med 100% samtidig som den jeg har minet har steget 100%. blir bra det.

Comment

• Den falt med 100%?

Comment

• hey

Originally posted by SirWinston View Post
            Den falt med 100%?
            Omtrent 100 ja. Det at den ligger lavt gir rask stigning og reduksjon i prosent. Jeg vekslet inn mer i ripple til 1,7$ i dag. ligger nok ca på en inngang på 1,3$ og nå er den på rundt 2$. Det er predikert at i 2025 kan den ligge på alt mellom 4$ - 8000$ pr Ripple. Målet mitt nå er å få rasket sammen 30.000 Ripple, men det spørs helt på prisen. Miningen jeg har i Ethereum og pascal gir ca 10.000Nok pr mnd som jeg bare veksler inn de neste 7 årene eventuelt. Får se åssen det går.
            Ny windowsoppdatering slo ut den ene riggen til jeg er hjemme i morgen. Må og investere i aircondition for det ligger på rundt 40 grader i miningrommet om ikke vi duer står på vidt gap. Nå er det 0 grader ute, vindu er oppe og ca 12 grader i miningrommet.

Comment

• Denne strømbruken høres ikke helt bærekraftig ut, eller?

Comment

• Man er ikke en VIRKELIG datafrik før man har et system av såpass kapasitet at kjølingen alene kan holde boligen varm...

Litt mer seriøst sagt, så er det mange som "fyrer" med elektrisitet, og det skulle være fullt mulig å bruke serverne som en del av varmekildene for et sånt varmesystem...

Comment

• strømbruk

Originally posted by SirWinston View Post
                  Denne strømbruken høres ikke helt bærekraftig ut, eller?
                  Det går i pluss i forhold til utgifter. Det blir bare fryktelig varmt

Comment

• hey

Originally posted by Hiin Allvise View Post
                    Man er ikke en VIRKELIG datafrik før man har et system av såpass kapasitet at kjølingen alene kan holde boligen varm...

Litt mer seriøst sagt, så er det mange som "fyrer" med elektrisitet, og det skulle være fullt mulig å bruke serverne som en del av varmekildene for et sånt varmesystem...
                    Hvis boligen var bedre tilrettelagt for det, så hadde jeg fyrt opp hele boligen med denne strømmen, men det funker ikke... Jeg har plassert pc'ene noe bort fra boligen da de bråker som et uvær.

Comment

• Originally posted by WhitePilgrim View Post
                      Det går i pluss i forhold til utgifter. Det blir bare fryktelig varmt
                      Tenkte mer på strømbruk i en videre forstand.

Comment

• Hvis du tenker idealistisk og på moder natur så er det ikke så veldig fornuftig. Kanskje det kan drysse litt penger av det jeg tjener til miljømessige formål etter hvert

Comment

• Originally posted by WhitePilgrim View Post
                          Hvis du tenker idealistisk og på moder natur så er det ikke så veldig fornuftig. Kanskje det kan drysse litt penger av det jeg tjener til miljømessige formål etter hvert
                          Hehe, når du blir rik oppretter du et fond.

Comment

• Å putte all sparingen i cryptocoin er galskap, spør du meg. Dette er gambling og ikke investering. Men når du "kun" har lagt 100.000 i potten så blir du jo ikke ruinert uansett.

Comment

• Enig med sistnevnte taler - når jeg tenker meg litt om, får jeg faktisk visse tulipan-følelser angående cryptovaluta, som investering betraktet...

Så vær gjerne med på gamblingen, men begrens eksponeringen, og husk at det aldri er galt å sikre en gevinst...

Comment

• Det er en gambling og jeg har vel strengt tatt bare lagt rundt 40.000-50.000 inn i datautstyr Det at jeg nå har 100.000 er pga en allerede gevinst på ca 80.000.

Comment

Working...
                                X