Announcement

Collapse
No announcement yet.

minokonomi.com - Blogg om personlig økonomi

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• minokonomi.com - Blogg om personlig økonomi

Hei alle,

Jeg startet tidlig på året en liten blogg om min personlige økonomi, da jeg hadde litt tid til overs i hverdagen min. Den har dessverre ikke blitt så mye oppdatert som ønsket, da jeg akkurat har blitt samboer og har hatt litt oppussing i leiligheten vedrørende det.

Aksje- og Fondsportfolioen blir oppdatert hver måned og jeg håper etter hvert at en skal klare å få skrevet et par innlegg til i løpet av året.

Ta en titt og se hva du syns. Selv om bloggen er i same segment som stort sett de fleste økonomi blogger der ute, så håper jeg at du synes den forsatt er interessant.

Link til bloggen skal ligge i signaturen.
    Ta gjerne en liten tur innom bloggen min

www.minokonomi.com

Hei,

Bloggen har fått seg en liten ansiktsløftning. Så ta gjerne en titt innom og se hva du syns.

www.minokonomi.com

Comment

Interessant lesning, synes bloggen din er fin og oversiktlig!

Lykke til med mål for 2017
      “No man ever stood the lower in my estimation for having a patch in his clothes: yet I am sure that there is greater anxiety, commonly, to have fashionable, or at least clean and unpatched clothes, than to have a sound conscience.”

Veien mot økonomisk frihet

Comment

Hei,

Har vært mye å gjøre på jobben det siste halve året, så det har blitt særs lite tid til bloggen, men nå er det endelig kommet ett nytt innlegg på bloggen min Den tar for seg hvordan min gjeld og nettoformue fordeler seg.

Så blir nok bloggen oppdatert den neste uken med nye mål

www.minokonomi.com

Comment

Working...
        X