Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min vei mot økonomisk frihet.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by SeaLion View Post
    Vet ikke hvor i landet du holder til, men hvis du bor i Oslo så tilbyr Bien Sparebank BSU med 4,35% rente.

5000 i måneden høres ut som en grei sum til mat og husholdning, vi ligger på ca.4000, men vi er nå bare to.
    Prøvde å få laget meg bsu konto der tidligere, men siden jeg ikke er ifra oslo området fikk jeg ikke, da denne banken er en regionbank.
    Vi er 2 voksne og et barn, har fungert greit med 5000 så langt, kan fort spare 20-30000 over 1 år på denne posten uten at det går utover livskvaliteten.

Comment

Status etter april: Vi måtte gå til innkjøp av ny bil ifm kjerringa sin jobb, vi bestemte oss for å kjøpe en relativ ny bil da vi tenker å ha denne i 10+ år samt vi trenger en bil å "stole" på. For å finansiere bilen var eg inne på tanken å realisere eit par fond for å cashe den ut, men vi endte opp med å ta opp lån på den, planen er å kvitte seg med dette relativt fort uten å la det gå nevneverdig ut over sparinga i verdipapir. Ellers kom eg dårlig ut på skatten med 28 k i baksmell, men fått lagt inn noe fradrag, så satser på å få kutta ned "smellen" med noen lapper, dette er uansett noko som ikkje kom som ei overrasking, då eg bevist betaler mindre skatt pr mnd for å heller ha ekstra midler til å investere med, er jo tross alt et rentefritt lån.

Inntekt: 40 000
      Sparing verdipapir: 14 300
      Utbytte: 33
      Verdi portefølje: 409 652
      Verdiøkning denne mnd: - 1331
      Tot net worth: 946 157

Comment

Status etter mai: Vært ein forholdsvis økonomisk god månad, fekk inn kundeutbytte frå gjensidige samt ein god slant utbytte frå aksjeselskapa mine, fekk også etterbetalt eit stipend eg har venta ei god stund på, har heller ikkje hatt noken større utgifter.

Inntekt: 79 283
        Sparing verdipapir: 12 300
        Utbytte: 4291,59
        Verdi portefølje: 435 053,67
        verdiauke denne månad: 14 156
        Tot net worth: 1 018 771,09

Comment

Status etter juni:Justert etter innskudde midler blei det ein liten nedgang i porteføljen denne månaden, dette skyldast ein generel nedgang i aksje og fondsporteføljen samt svakare dollar, som igjen påvirkar mine etf'ar. Ellers har det blitt eindel ekstra uttgifter ifm ferie.

Inntekt: 52 300
          Utbytte: 465,37
          Verdi portefølje: 435 691,59
          Verdifall denne månaden: 11 231
          Tot net worth: 1 002 405,55

Comment

Status etter Juli: oppgang i aksjemarkedet gjorde til en liten verdiauke i verdipapirporteføljen, ellers hadde eg ein dårleg mnd mtp inntekt samt nokre service utgifte på bil og litt ekstrautgifter på ferie som gjorde til at det blei litt lite inn og litt for mykje ut, men alt i alt endte tot net worth faktisk opp.

Inntekt: 31 514,53
            Sparing verdipapir: 11 800
            Utbytte: 710,07
            Verdi portefølje: 459 242,65
            Verdiauke denne mnd: 10 729
            Tot net worth: 1 024 264,25

Comment

Grei sparerate det der. Kva for utbytte-aksjer har du satsa på?
              Reiseskildringer med elektrisk campervan: http://travelelectric.blogspot.no/

Ikke oppdatert på ei stund, men ikke helt utdatert:
              http://gajasworld.blogspot.com/

Comment

Pr.d.d har eg: Atea, kongsberg gruppen, ocean yield, norsk hydro, sparebanken vest, Nvidia og scandic hotels. Har i tillegg nokre ETF'er som også gir utbytte

Comment

Status etter August mnd: Hatt en nedgang i Net worth denne månaden, den kjem frå generell nedgang i porteføljen, nedbetaling av restskatt og utlegg for ein ferietur. Ellers er august ein månad der eg ikkje har utbytte pr.d.d, så her er planen å finne solide selskaper som kan gi meg fast utbetaling i august.

Inntekt: 37 939
                  Utbytte: 0
                  Verdi portefølje: 458 272
                  Verdinedgang: -11 197
                  tot net worth: 1 019 554,90

Comment

Etter inspirasjon frå denne tråden har eg lagt inn ein ordre på 10 000 fordelt på Equinor, Sparebanken Vest og Sparebanken Øst. Equinor betaler ut utbytte fire gonger i året - kjenner eg meg sjølv rett så blir det motiverande for vidare sparing å få inn dei kronene med jamne mellomrom. Har ikkje kjempetru på olje i det lange løp, men Equinor gjer ein grei jobb på havvind, så kanskje dei klarer å snu i tide.
                    Reiseskildringer med elektrisk campervan: http://travelelectric.blogspot.no/

Ikke oppdatert på ei stund, men ikke helt utdatert:
                    http://gajasworld.blogspot.com/

Comment

Hei Gaja, kjekt å være til inspirasjon. Veldig motiverande når utbyttekronene begynde å rulle inn på konto, har du ein god plan og er langsiktig så kjem du til å nyte godt av det i framtida!
                      Eg har vurdert å gå inn i Equinor sjølv og kjem nok til å gjere det etterkvart. Lykke til vidare!

Comment

Status etter september: Vart ein liten ferietur denne månaden, mesteparten var betalt tidligare månadar, men det blir selfølgelig litt ekstrautgifter ifm mat, drikke osv, betalte ned siste rest av skatten, ellers er verdipapirporteføljen litt ned denne månaden også, men dette er ting eg bryr meg lite om, det går ned og opp, viktigaste er at den langsiktige trenden. lite utbytte å melde om i september.
                        Kjøp av verdipapir september: SVEG, holberg rurik, DNB grønt norden, DNB high yield og DNB miljøinvest.

Inntekt: 38 570
                        utbytte: 6,11
                        Verdi portefølje: 466 600
                        verdi nedgang: -3972
                        tot net worth: 1 055 005

Comment

Status etter oktober: Markedet fekk seg ein korreksjon denne månaden og det har derfor medført ein verdinedgang i både porteføljen min samt ein nedgang i min netto formue. Eg kjem til å avvente med å gjere fleire innskudd til kjøp av verdipapir på ubestemt tid, grunnen til dette er for å bygge meg opp ein god bufferkonto, fylle på 3 ulike BSU kontoar etter nyttår, samt auke nedbetalinga på billånet. Men skulle det bli dagar med stor nedgang kjem eg til å vurdere nye innskudd.
                          Kjøp av verdipapir i oktober: NVDA, SHOT, NOVO og EQNR.

Inntekt: 34 964
                          Utbytte: 343
                          Verdi portefølje: 447 981
                          Verdi nedgang: -30 919
                          Tot net worth: 1 020 707

Comment

Status etter november: Hadde god stigning på verdipapira mine i november, dette ble også første månad uten innskutte midler til kjøp. Men pga salg av ein ETF, så har eg fått investert i: FORTUM og Nordnet superfondet sverige. Verdien på verdipapirporteføljen nærmar seg ein milepæl på en halv million, godt tegn på at ting går rett veg!

Inntekt: 59 902
                            Sparing verdipapir: 0
                            Utbytte: 1431
                            Verdi portefølje: 491 254
                            Verdi oppgang: 42 362
                            Tot net worth: 1 067 981

Comment

Working...
                            X