Announcement

Collapse
No announcement yet.

Statens innkrevningssentral hjelp

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Statens innkrevningssentral hjelp

Hei.

jeg har ett krav hos SI, tidligere har jeg kun hatt dagpenger hos nav ( hadde da trekk i dagpengene til SI), men fikk meg jobb noen mnd før jul. Ringte SI når jeg fikk meg jobb, fikk satt opp en nedbetalingsplan og fjernet trekk i lønnen. Men så har det vært mye som har skjedd de siste mnd, så fikk ikke opprettholdt avtalen (2 avdrag). så fikk brev fra SI om at de har besluttet å holde utleggsforretning ( da blir det trekk i lønn).

Jeg har nå mulighet til å betale alle renter og gebyrer hos SI, som er dobbelt av hva jeg skulle betalt for de 2 avdragene jeg ikke fikk betalt.Er det da mulig å slippe utleggsforretningen og få en nedbetalingsplan igjen? noen som har erfaring med dette..?

hjelp!!

https://www.sismo.no/no/pub/sporsmal...eggsforretning

Siden du har brutt nedbetalingsavtalen, vil du få lønnstrekk. Dersom du er redd for å gjøre gi arbeidsgiver et dårlig inntrykk, så trøst deg med at mange har lønnstrekk og det bare er den/de som er lønnsansvarlig som vet om det.

Dersom du får endring i lønn eller kostnader (flytter, flytter sammen eller fra noen), så gi beskjed til SI - det er mulig at trekket må endres.

Comment

Working...
    X