Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rydd deg ut av bod og kjeller

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eg og har blitt inspirert kanskje Ikkje av denne tråden men av minimalisme og sånt. Har Dei siste månadane selt 3 motorsager, 2 rifler, 1 ladepresse , Ein Lee lodder, 1 diger boksesekk, 1 bok og sikkert noke anna og som eg har gløymt i farten.

Comment

Lee lodder = Lee loader berre sånn for ordens skyld

Comment

Her slenger jeg meg med! Har gått ut i fødselspermisjon så blir mye tid til rydding. Prøver p få vekk litt hver dag og har blant annet ryddet klesskap, ryddet og merket fryser ++ I dag fikk jeg solgt en bukse på Finn til 400,- og har netopp lagt ut en Jøtul ovn vi har fjernet på Finn. Prøver å kvitte meg med noe hver dag og har en svær haug i kjelleren som skal leveres på loppemarked snart - helst før baby kommer!

Comment

Kjøpte Marie Kondos bok som e-bok i går og nå er vi i full gang her. Mannen ble veldig inspirert. Nå graves det dypt i alle kott og rom, og selges på Finn. Dvs Mannen får solgt sine ting, men mine er det ingen som vil ha - ennå.
          Over 50 og begynner å spare til bolig.

Comment

Hvordan fungerer Marie Kondos opplegg?

Leverte 4 bæreposer i en uffcontainer i går. Foreløpig er det ingen som vil ha Jøtul ovnen min. :p
            Er også i full gang med å bruke opp diverse vareprøver og produkter på badet.

Fant også 2 utslitte treningsbagger og en tursekk som var så slitt at det var hull i den som fikk gå i søpla og kastet litt diverse som lå i nattbordet. Utrolig hva man tar vare på! Satser på å rydde litt mer i morgen. Er så gøy å gå på jakt etter ting. Noen ganger finner man jo ny bruk for ting også.

Comment

Avhengig av en del variabler kan en ekstra vedovn f.eks taes i bruk i forbindelse med røkning av fisk og kjøtt...'

(Bare som en strøtanke - husker ikke om vedkommende bor tettbygd eller ikke...)

Comment

Vi bor absolutt ikke tettbygd, så det er en god tanke. Men jeg kan garantere at den bare kommer til å bli stående om vi ikke kvitter oss med den. Hater å ha ting stående som aldri blir brukt.

Comment

Originally posted by Zaphira View Post
                  Hvordan fungerer Marie Kondos opplegg?
                  Marie Kondo sier at man bare skal omgi seg med ting som 'sparks joy'. Og rydde etter kategorier. Boka kosta ikke mye som e-bok. Anbefales!

https://www.adlibris.com/no/e-bok/ma...-9788280877734
                  Last edited by Siri; 01-08-16, 09:16.
                  Over 50 og begynner å spare til bolig.

Comment

Til tross for at jeg flyttet inn i leiligheten min i fjor (og kvittet meg med en mengde skrot!), er det fullt opp både i utebod og innebod. Det kjente jeg på nå når jeg måtte rydde plass til leieboer.

Selger unna barneklær og utstyr i bøtter og spann. Idag solgte jeg for eksempel et badekar til 1000 kr. som jeg selv kjøpte brukt for 500 kr. i fjor
                    Mål 2018:
                    * Spare 90.000 på sparekonto innen 1. juli 2018. (46.000)
                    * Spare 6.000 i fond. (1.000)
                    Få jobb i 100% stilling.

Comment

Originally posted by Frøken View Post
                      Idag solgte jeg for eksempel et badekar til 1000 kr. som jeg selv kjøpte brukt for 500 kr. i fjor

Den fødte selger!
                      Voksen dame uten økonomisk utdannelse.

Comment

Working...
                      X