Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inkassohufsa og den skumle posten

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inkassohufsa og den skumle posten

....
    Last edited by inkassohufsa; 17-07-16, 04:20.

Du har postet på rett sted! Og begynt å ta kontroll.

Da er du i gang!

Masse lykke til!
    Voksen dame uten økonomisk utdannelse.

Comment

Heyhey, du er da igang bare ved å ha postet her
      Og definitivt funnet rett sted!

Planen din virker bra, andre som har mer erfaring med inkasso enn meg kan sikkert besvare dine spørsmål. Jeg har to tips, det ene er å slutte å låne umiddelbart om du ikke har gjort det. For å få til det MÅ du spare opp en liten sparekonto (kalles gjerne bufferkonto) for å ha litt i bakhånd hvis noe uventet skjer. Den må alltid være førsteprioritet, og vil holde deg unna ny gjeld. Dette vil antagelig tale til din fordel ved evt forhandling med kreditorer. Så vidt jeg leser og hører er det viktig å ikke ha pådratt deg ny gjeld dagen før liksom...! Så en liten bufferkonto bør du starte med, spar til du har rundt 10.000 stående. Siden du klarte skattegjelden, så klarer du 10.000 til

Deretter har mange god nytte av en partner som holder en litt i ørene, og som man kan dele oppturer og nedturer med. Noen kan bruke en god venn eller familie, men mange her inne har brukt dette forumet til nettopp dette. Å føle at noen forventer at oppsatte plan følges f.eks Så lag deg gjerne en dagbok her, det kan være til mer hjelp enn du tror
      Mål 2017:
      Klare boliglånsbetaling som gir 15 års nedbetalingstid. 15500 kr pr mnd.

-- Normal is broke. Be weird! --

Besøk min blogg: Pengebingen

Comment

Working...
      X