Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny medlem med surrete økonomi og vage håp

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Optimus Prime Rate View Post
    Let frem regnskapskontorer som har spesialisert seg på personer i din situasjon (enkeltperson / frilans)
    Ja, bør nok det. Jeg får somle meg til å ta kontakt med mine "kolleger", altså de som driver med det samme som jeg og som strengt tatt er konkurrenter, og høre hvem de bruker. Tror det skal gå greit, det er ikke så veldig krig på kniven oss i mellom.

Comment

• Tja, statusoppdatering: det trutler og går. Boliglånet synker, men ikke så raskt som jeg gjerne skulle sett. Noe av grunnen er at jeg regner med inntektsnedgang til neste år, i 2018, og derfor setter mye av de gode tiders penger inn på en bufferkonto slik at jeg kan betale faste utgifter til neste år også. Dersom 2018 skulle bli bedre finansielt sett enn ventet, kan jeg bare pøse på med ekstra innbetalinger da.

Av annet, så kjenner jeg på en del frustrasjon mhht hvor dårlig betalt frilanstilværelsen er, og hvor hardt vi arbeider for pengene. Men samtidig så driver jeg jo med noe jeg er ekstremt glad i å drive med, så det blir en trivsel/cash vurdering som i alle fall inntil videre faller ned på trivselssiden. Men jeg skulle ønske jeg kunne komme på realistiske måter å tjene litt ekstra på som ikke går ut over arbeidskapasiteten min. Akk, ja.

Comment

Working...
      X