Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pengevett oppgradert

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pengevett oppgradert

Da er forumet oppgradert til ny versjon og skal være mulig å ta i bruk igjen.
    Jeg tror det meste av innlegg har kommet med, og det er en del småflikking med logo osv. som gjenstår, men det kan tas underveis. I tillegg er det jo som sagt noen grep som skal tas med forumkategorier og annet.

Jeg setter stor pris på både tålmodighet og engasjement hva dette angår og har notert meg forslagene som ble gitt og vil gjerne høre mer om hva dere ønsker dere.
    I tillegg har jo også jeg noen tanker om hva det kunne vært interessant å se mer av her også.

Så hva tenker dere?
    Skal vi bygge forum sammen?

Alle poster av nyere dato i min memoartråd (veien bare går og går) ser ut til å være borte. Er det noe håp og mulighet at dem kan bringes tilbake?
    If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right.
    -Henry Ford-

Comment

Ser ut som en del (alle) poster etter midten av februar er borte, ja.

BTW: Sidene serves ogsaa med feil tegnsett ('Western' i stedet for 'Unicode').

Comment

Posten min forsvinner n
        Last edited by Alltid Blakk; 15-04-18, 14:00.

Comment

Mindre kategorier ja, helt klart. Det ble veldig tydelig hvor uoversiktlig forumet har blitt. Og s

Comment

Ser ut som en del av mine poster ogs

Comment

i tillegg kommer ikke alt frem n

Comment

Hei, alle sammen mister resten av posten naar de 3 siste bokstavene i det norske alfabetet brukes. Skal vere enkel aa fikse,

gaa paa user settings--> account --> gaa need til "forum language" og skift til kunn "norsk" for meg stod det "norsk gml" aner ikke hvorfor men dette hjalp for meg.

Comment

Originally posted by Podcast Per View Post
                  Hei, alle sammen mister resten av posten naar de 3 siste bokstavene i det norske alfabetet brukes. Skal vere enkel aa fikse,

gaa paa user settings--> account --> gaa need til "forum language" og skift til kunn "norsk" for meg stod det "norsk gml" aner ikke hvorfor men dette hjalp for meg.
                  test ea oe aa
                  test Æ Ø Å

Det blir alltid litt smårusk når man bytter servere og slikt, men takk til Lin, syntes det har blitt veldig bra

Comment

Ser ut som noen Admin har byttet det for alle sammen

Det jeg ville si at jeg mener helt klart er for mange forum-emner på framsida. Ble veldig tydelig etter overgangen. Det jeg kunne ha tenkt meg:
                    • Økonominyheter fra verden. Her er (eksterne) blogg oppdateringer, diskusjon om aktuelle økonomi stoff/nyheter/podcats/bøker etc etc
                    • Informasjon, spørsmål og svar. Ser her for meg noen få pinned post med FAQ, og rene spm og (gode) svar.
                    • Generelt
                    • Våre dagbøker og målsetninger.
                    Last edited by Alltid Blakk; 16-04-18, 17:26.

Comment

Ja, det ser ut til at det ble tatt to backuper. Språket var trøblete så jeg måtte sette opp et nytt "norsk". (Det er jo ikke norsk oversettelse, men med rom for å bruke æ, ø, å)

Comment

Så bra med forslag!
                        Jeg skal definitivt ta en opprydning, ja. Pengevett som nettsamfunn har utviklet seg over årene og da må vi jo ha et forum som passer.

Om tapte innlegg: Jeg kan forsøke å lete i den andre backupen om det er noe spesielt som savnes.

Comment

Hvordan fungerer siden på mobile enheter nå?
                          Er det noen endring?

Comment

Originally posted by Lin View Post
                            Hvordan fungerer siden på mobile enheter nå?
                            Er det noen endring?
                            Fungerer ganske d

Comment

Fungerer ganske daarlig. Lite mobilvennlig grensesnitt og mange feil paa forumet generelt.

Comment

Working...
                              X