Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pengevett oppgradert

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Gjeldskongen View Post
    Jeg synes det nye er helt greit. Blir dog skuffet over aktiviteten her inne..
    Tar seg nok opp etterhvert. Ifbm oppdateringen og de utfordringene som har vært har sikkert noen tatt en liten pause. Det har hvertfall jeg gjort.

Comment

Samme her. Mest fordi forumet nå er veldig tungvint å bruke på mobil. Har ofte problemer med inloggingen f.eks.

Comment

Jeg klarte ikke å lese da norske tegn ikke fungerte. Og da havnet forumet raskt i glemmeboken! Men nå kom jeg på det igjen og ser til min store glede at norske tegn fungerer!

Og at "New Topics" viser det med nye poster i.

Kanskje finnes det en opsjon for å få "New Posts" også dvs med alle uleste innlegg i en lang liste? Så an slipper å klikke seg innom hver underforum?
        Voksen dame uten økonomisk utdannelse.

Comment

Prøvde for første gang etter oppdateringen forumet på mobil, og må si jeg ble positivt overrasket.
          Funksjonen med å markere leste innlegg som lest fungerer mye bedre her enn på vanlig nettleser. Det er dog litt mer tungvindt å skrive innlegg...

Comment

Er det flere som har problemer med memoarene etter oppgraderingen? Det virker ikke som det er mulig å kommentere eller skrive nye innlegg i trådene lengre. Jeg sitter på pc og har forsøkt i to forskjellige nettlesere.
            If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right.
            -Henry Ford-

Comment

Working...
            X