Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lesetips til nykommere

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lesetips til nykommere

Det begynner å bli en del tråder her på Pengevett, noe som er bra. Men for noen som er ny her i forumet så kunne det kanskje være nyttig å få noen hint fra oss som har vært her en stund om tråder som virkelig kan anbefales?

Derfor: Hvilke tråder ville du anbefalt til nykommere i forumet?

http://www.pengevett.com/gjeld/14-la...len-rulle.html

Pengevett.com Hvorfor du ikke skal holde tritt med naboen

Pengevett.com Spredt inntekt? Lag en fordelingsnøkkel!
    Hvorfor bruke penger man ikke har, til å kjøpe ting man ikke trenger, for å imponere folk man ikke liker?

Comment

Jeg tror jeg ville ha anbefalt en nykommer å hive seg på en utfordring også. Som spare/nedbetalingstråden. Og så vil jeg presisere at man ikke nødvendigvis må ha beløpet 90 000,- som mål.
      http://www.pengevett.com/utfordringe...dre-runde.html

Comment

Tickerguiden kan være grei å få med seg.

Comment

Det som er lurt er å vite om New Posts funksjonen. Når du logger inn så ser du denne funksjonen i toppmenyen. Veldig nyttig for de som vil vite hva som ble skrevet sist eller vil finne lett tilbakemelding på de nyeste postene. Det er det eneste funksjonen som brukes her hjemme. Men da er jeg godt kjent med andre underfora ellers, er ikke ny her.

Comment

I tillegg, når man har lest ferdig en tråd, kan man scrolle videre ned og klikke på sparegrisen. Det er også en lenke for siste innlegg.

Comment

Det var denne tråden med regneark for ekstraordinær nedbetaling av lån som introduserte meg til dette forumet.
              It don't take much strength to pull a trigger
              But try and get up every morning day after day and work for a living
              Let's see 'em try that
              Then we'll see who's the real tough guy
              The working man is the tough guy

Comment

Glad jeg ble med, dette forumet er genialt!

Comment

Working...
                X