Announcement

Collapse
No announcement yet.

Snart 600 medlemmer!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snart 600 medlemmer!

Pengevett vokser og vi har nye registreringer daglig. Noen registrerer seg for å være aktive medlemmer, mens andre gjerne vil kunne lese i forumet uten å få så mye reklame. Vi bruker forumet forskjellig.

Nå nærmer vi oss 600 medlemmer! Det er tydeligvis mange som er opptatt av pengevett i hverdagen, noe som jeg personlig synes lover godt og kanskje sier litt om hvilken vei samfunnet er i ferd med å utvikle seg. Mange av oss er foreldre og mitt håp er at dette påvirker også neste generasjon.

Pengevett smitter!

Og i vår lille del av verdensveven er vi med på å skape en forandring og gjøre privatøkonomi noe man i større grad kan snakke om og hjelpe hverandre med på en oppmuntrende og respektfull måte.

Tusen, tusen takk til alle dere som bidrar!

Men det er jo ikke all reklame som forsvinner da vi logger oss på. Nederst på siden er det fortsatt "ektra forstyrelser" når vi leser gjennom poster.

Comment

Det er det. Det er allikevel en vesentlig forskjell på å lese som uregistrert og registrert.

Comment

Litt reklame må vi tåle. Lin må jo få noe igjen for å drive dette forumet, det er ikke gratis og antaglivis tar det også en god del tid. Reklamen nederst på siden er vel ingen forstyrrelse når en leser innleggene? En er vel ferdig å lese innleggene når en er kommet ned dit
        [Aksjebloggen] [Målbevisst.no]

Comment

Flott at forumet vokser. Jeg har dessverre ikke hatt mulighet til å være så aktiv som jeg skulle ønske. Er likevel innom nesten daglig og leser de tråder jeg finner interessant.

Reklamen irriterer meg ikke, noe må du jo få igjen. Ser at du kjører vBulletin som forumprogramvare. Det er ikke gratis det heller.
          FORMUEBYGGING - Økonomi og livet

Comment

Det er bare bra at forumet vokser!
            Jeg er sikker på at det er stort behov for å ha et forum som dette, generelt.
            Jeg vil takke DEG jeg Lin, for at du startet dette forumet.

Jeg trives her og gleder meg over hver nye personlighet som kommer inn som vi kan hjelpe og kan dele av sine erfaringer.

I ukedagene er det nesten blitt et rituale å stikke innom mens jeg har min frokost eller iallefall noe å drikke.

Og inspirasjon, motivasjon, spark i baken, kall det hva du vil, her får du så det monner og litt til!

Stemningen har jeg også noen ord om, en vennlig atmosfære har mye å si på et forum, og det er det så absolutt her.

Reklame når man logger inn? Hvor da?
            [CENTER]Her finner du mennesker med livsvisdom, Vikingmot, Dragevett, utholdenhet, selvinnsikt, økonomisk innsikt, Brabla innsikt,gaselleintensitet, velvilje, og masse

Comment

Tusen takk, dere.
              Men forumet ville ikke ha vært det det er uten dere. Jeg er så glad for at det er flere der ute som har samme tanker om hvordan det skal være å snakke om økonomi. Uavhengig av om alt går på skinner eller ikke. Det var jo dette jeg ønsket for menneskene bak de fortvilte søkeordene jeg oppdaget i statistikken til bloggen. Når man sitter der midt på natten og er fortvilet og redd fordi man sliter... og så finner man dere og all støtten, medmenneskeligheten, inspirasjonen og de gode rådene. Det er jeg utrolig beæret over å kunne være med på å tilby.

Jeg vet at ikke alle som er her er i krise, altså. Økonomi er både spennende og lurt å ha et bevisst forhold til. Men jeg har jo vært der selv, midt i all fortvilelsen og ensomhetsfølelsen hva økonomi angår. Så jeg vil gjerne være med på å gi det jeg virkelig kunne ha trengt den gangen. Og uten dere ville det ikke ha gått.

Så tusen takk igjen. Dere er et skikkelig drømmeteam å ha på et forum.

Comment

Working...
              X