Announcement

Collapse
No announcement yet.

Manuell godkjenning av brukere

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Manuell godkjenning av brukere

Det er nå satt opp sperre i registreringsprosessen vår slik at nye brukere må godkjennes manuelt. Det vil derfor kunne ta litt tid å få aktivert kontoen, men hensynet til forumets eksisterende brukere gjør at jeg velger dette inntil jeg får sett litt nærmere på hvordan vi kan få luket ut spammere bedre.

Dette til info.

Takk!
    http://spartidogpenger.blogg.no

Comment

Takk for at du orker gjøre den jobben Lin!

Comment

prøver å bli medlem

Hei, jeg prøvde å registrere meg, men får ikke email om info. Og glemte brukernavnet med en gang. Men ser nå at det skal godkjennes, så kanskje jeg ikke har kommet igjennom enda?

Jeg har lest masse på forumet og fått mangen tips allerede, men hadde vert fint og kunne vert med aktivt.

Så håper jeg får bli bruker her.

Comment

Hei,

Blitt kontaktet av en som registrerte seg som bruker for en uke siden som enda ikke har blitt godkjent. Noen administratorer som kan ta en titt på køen

PS: har selvsagt all forståelse for at det tar litt tid. Setter pris på å unngå all spammen
          [Aksjebloggen] [Målbevisst.no]

Comment

Takk for den Aksjebloggeren!
            Blogger om personlig økonomi på www.eivindberg.no

Comment

Godt utgangspunkt for en bra blogg Eivind! Du skriver godt, fikk lyst til å bake brød nå
              Last edited by lommerusk; 22-01-17, 23:58.
              It don't take much strength to pull a trigger
              But try and get up every morning day after day and work for a living
              Let's see 'em try that
              Then we'll see who's the real tough guy
              The working man is the tough guy

Comment

Takk for det! Bare å huske på at det er ingen vei tilbake når du først har begynt.
                Blogger om personlig økonomi på www.eivindberg.no

Comment

Working...
                X