Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hei, alle sammen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hei, alle sammen

Jeg har hengt litt på forumet i noen måneder nå, og tenkte det var på tide å registrere meg.

Jeg er i 30-åra, selvstendig næringsdrivende og bosatt på Oslo øst med samboer og ett barn. Jeg har en relativt fersk interesse for personlig økonomi og investering, så plukker opp tips og triks der jeg kan, inkludert her på Pengevett.

Jeg begynte for min egen del å samle inn lenker til norske økonomiblogger jeg enten kunne lære noe av og/eller la meg inspirere av, men ønsket en enkel måte å holde oversikten over nye innlegg. Jeg abonnerer på nyhetsbrev og oppdateringer på en del av de jeg leser ivrigst, men synes likevel det kunne vært fint å ha en oversikt tilgjengelig til enhver tid. Det resulterte i økonomiportalen.no, som jeg håper andre også kan ha nytte av fremover.

Som jeg også skriver på siden, tar jeg veldig gjerne i mot lenker til blogger jeg ikke allerede har inkludert eller andre tips som kan gjøre siden bedre.

Det var kort om meg – ser frem til et (forhåpentligvis) mer aktivt forum fremover!
    Last edited by Østkantøkonomi; 18-06-18, 13:50.
    økonomiportalen.no

Velkommen Økonomiportalen var ikke dum, flotte greier. Leser selv mange økonomiblogger, fint å ha dem samlet på den måten.
    “No man ever stood the lower in my estimation for having a patch in his clothes: yet I am sure that there is greater anxiety, commonly, to have fashionable, or at least clean and unpatched clothes, than to have a sound conscience.”

Veien mot økonomisk frihet

Comment

Working...
    X