Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lykkepengen heter jeg

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lykkepengen heter jeg

Hei.

Jeg har prøvd å registrere meg her i noen måneder nå. Endelig klarte jeg det.

Ønsker å bruke dette forumet til positiv utvikling videre. Både når det gjelder sparing, men også hvordan man best mulig kan holde et budsjett.

Hilsen Lykkepengen.
    Last edited by Lykkepengen; 11-07-18, 08:40.

Du har ventet så lenge at du likegodt skrev åpningsinnlegget to ganger!

Velkommen hit. Gjeldsordning altså. Det er vel ikke noe å trakte etter?

Comment

Originally posted by SirWinston View Post
      Du har ventet så lenge at du likegodt skrev åpningsinnlegget to ganger!

Velkommen hit. Gjeldsordning altså. Det er vel ikke noe å trakte etter?
      Huff ja. Var ikke så lett dette.

Gjeldsordning er ingen spøk, men det var heller ikke situasjonen som var før gjeldsordningen. Jeg har lært så mye om meg selv og ikke minst økonomi på disse årene.
      Last edited by Lykkepengen; 11-07-18, 08:41.

Comment

Hadde vært interessant å få høre litt om veien frem mot gjeldsordning. Vi er mange medlemmer på pengevett, men kan huske svært få som til slutt endte på gjeldsordning, dvs på det tidspunktet forsvant de gjerne fra forumet.

Comment

Originally posted by SirWinston View Post
          Hadde vært interessant å få høre litt om veien frem mot gjeldsordning. Vi er mange medlemmer på pengevett, men kan huske svært få som til slutt endte på gjeldsordning, dvs på det tidspunktet forsvant de gjerne fra forumet.
          Last edited by Lykkepengen; 11-07-18, 08:43.

Comment

Velkommen. For det nye og bedre livet er mitt beste råd å ha som utgangspunkt at du rett og slett ikke bruker penger. Hvis den tanken gjør at du føler deg frarøvet noe helt sentralt, kan det være lurt å tenke gjennom hyggelige ting du og barna kan gjøre som ikke koster penger i det hele tatt.

Comment

Velkommen Lykkepengen!

Comment

Så flott at du er her og kan dele dine erfaringer på gjeldsordning! Hadde vært spennende å se budsjett og regnskap på hva du faktisk kan bruke og hva du bruker det på

Comment

Working...
                X