Announcement

Collapse
No announcement yet.

Julegaver 2013 - når begynner du å handle dette?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Trodde jeg postet dette smarte julegavesystemet for et par dager siden, men finner ikke igjen innlegget
    men dette bruker jeg nå for 3.år på rad.

Vil dere ha et julegavesystem av meg?? - Inspirasjon Online
    Last edited by Cilla; 10-10-13, 19:01.

Comment

Genialt system

Originally posted by Cilla View Post
      Trodde de postet dette smarte julegavesystemet for et par dager siden, men finner ikke igjen innlegget
      men dette bruker jeg nå for 3.år på rad.

Genialt - og da var jeg igang med planleggingen. TAKK for en lur løsning.

Comment

Har mitt eget system som jeg har brukt i mange år. Alle de vi gir gave til er listet opp, og jeg har linje for hva jeg skal/ har kjøpt, hvor mye jeg har tenkt å bruke max, en linje for hbor mye jeg har bruk, og en for hvor mye som gjenstår. Har også en linje med 0/1, de med null er innkjøpt og de med 1 gjenstår. Så summeter jeg nederst hvor mange gaver jeg har igjen å kjøpe og alle summene. Ved nytt år lager jeg bare nye kolonner, også har jeg oversikt over hva alle har fått tidligere. Genialt!

Comment

Fint system, Cilla

Jeg har nå kjøpt 4 av 16 gaver! Planen er å være ferdig før 1. des!

Comment

I år tar jeg den late versjonen. Tur på ullared med venninne, kose/shoppe helg i helvetes forgård og får samtidig handlet inn neste års forbruk av engangs til hytta samt såper osv.

Tar med liste over hvem jeg skal handle gaver til og krysser av underveis samt handler inn et lite lager av bursdagsgaver.

Comment

Jeg har faktisk overgått meg selv dette året og har handlet inn nesten alle julegavene for i år
              Riiiiiiiimelig fornøyd med meg selv!
              Problemet nå er at jeg har nerver for at jeg har glemt å kjøpe til noen, for dette gikk altfor enkelt

Comment

Har en (eller egentlig tre) gaveboks(er) som for det meste er fylt opp med leiker kjøpt på salg. Veldig kjekt å ha når det plutselig kommer en bursdagsinvitasjon. Men i det siste har jeg plukket med meg noen gaver til voksne også. Har ikke helt oversikt over hvem jeg har gaver til, og hvem som mangler, men tror vi er kommet ganske langt.

Heldigvis er det tradisjoner i familiene våre for å holde gavene på et edruelig nivå. Nieser og nevøer får ikke gaver etter at de er konfirmert/fylt 18, og besteforeldre foretrekker hjemmelagde ting fra barnebarna. Ungene våre er ikke vant med store ting, selv om eldste fikk telefon til forrige bursdag så var det noe vi uansett hadde tenkt å kjøpe til henne. Yngste fikk et leikehus en vanlig ukedag fordi hun fortjente det, og ble helt fortvilt. Hun trodde at nå var alle sjanser til julegaver forspilt. Så det er mulig vi må begynne å skjemme dem bort litt mer.
                Reiseskildringer med elektrisk campervan: http://travelelectric.blogspot.no/

Ikke oppdatert på ei stund, men ikke helt utdatert:
                http://gajasworld.blogspot.com/

Comment

Originally posted by gaja View Post
                  Yngste fikk et leikehus en vanlig ukedag fordi hun fortjente det, og ble helt fortvilt. Hun trodde at nå var alle sjanser til julegaver forspilt. Så det er mulig vi må begynne å skjemme dem bort litt mer.

Stakkar

Comment

Må si at jeg er temmelig sent ute til vanlig... men i år skal jeg ta grep (sa jeg vel i fjor også!)

Comment

Working...
                    X