Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er det flere her som lager julegaver i år?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er det flere her som lager julegaver i år?

Her i huset blir årets julegaver en fin blanding av hjemmestrikk, hjemmelaget marsipan og kjøpegaver. Hvis det blir tid blir det nok også noe hjemmesnekret fra mannen også. Han har mal og emner til en kjempekul lekelastebil og jeg har jo et tantebarn på 1 år som nok ville ha satt pris på sånt.

Som vanlig har jeg heller ikke i år beregnet nok tid til gaveproduksjon, da.

Hva med dere andre?

Blir det noe hjemmelaget i år?

Noen ønsker seg hjemmelaget mat og får det. Om det er så økonomisk vet jeg ikke

Comment

Originally posted by Hartvikka View Post
      Noen ønsker seg hjemmelaget mat og får det. Om det er så økonomisk vet jeg ikke
      Signerer. Prøvde utelukkende å lage hjemmelaget mat i julegave i fjor, og brukte mer penger på julegaver enn noengang tidligere.
      I år blir det delvis hjemmelagde gaver herfra.
      Mål 2018:
      * Spare 90.000 på sparekonto innen 1. juli 2018. (46.000)
      * Spare 6.000 i fond. (1.000)
      Få jobb i 100% stilling.

Comment

Gir bort hjemmebrygget øl og brente mandler og karameller som madammen har lagd =)

Comment

Hjemmelagde gaver tar for lang tid(+ jeg syns det er kjedelig). Da jobber jeg heller litt mer og kjøper gaver for de pengene.
          For øvrig har jeg et prinsipp om at gaver skal enten kunne spises, drikkes eller underholde(bøker,film,musikk, teater).

Comment

Originally posted by SirWinston View Post
            Hjemmelagde gaver tar for lang tid(+ jeg syns det er kjedelig). Da jobber jeg heller litt mer og kjøper gaver for de pengene.
            For øvrig har jeg et prinsipp om at gaver skal enten kunne spises, drikkes eller underholde(bøker,film,musikk, teater).
            Der er vi uenige. Gaver skal kunne brukes.

Comment

Det måtte i såfall bli dorullnisser, men jeg kjenner vel strengt tatt ingen som ville bli glad for å få det, så tror jeg står over.

Comment

Originally posted by SirWinston View Post
                Hjemmelagde gaver tar for lang tid(+ jeg syns det er kjedelig).
                Helt enig. Altfor dyrt blir det også.

Comment

Nei, kjøpt i år igjen...
                  Mye spiselig og drikkelig som gaver i år ja.
                  Mål 2017:
                  Klare boliglånsbetaling som gir 15 års nedbetalingstid. 15500 kr pr mnd.

-- Normal is broke. Be weird! --

Besøk min blogg: Pengebingen

Comment

Dessverre ble det ikke noe hjemmelaget i år. I fjor heklet jeg fine ostebånd, og noen fikk med en edamerost. Jeg blir glad for matgaver, og har akkurat tygd i meg noen karameller. Kjøpekarameller kan bare gå og gjømme seg i forold til deilige hjemmelaga.

Hadde vært fint å tenke på et par hjemmelaga julegaver til 2015 allerede nå, men først må jeg bli ferdig med jakka jeg skal strikke til mannen. Har lagt opp til bolen

Comment

Working...
                    X