Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hårshampoo

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hårshampoo

Jeg så tilbud på Europris, 9,99 for shampooserien Herbal Essences. Jeg har kjøpt inn noen flasker, med en datter som bruker en halv flaske hver gang hun er i dusjen er det greit å få med seg.

E-magin 5 - Europris uke 23: Sommerkupp!, 13/2010

Kundekatalogen har gjerne andre interessante ting til en rimelig penge?
    [CENTER]Her finner du mennesker med livsvisdom, Vikingmot, Dragevett, utholdenhet, selvinnsikt, økonomisk innsikt, Brabla innsikt,gaselleintensitet, velvilje, og masse

sjamop missbrukere er dyre vet hva eg snakker om supert tilbud

Comment

Jeg har vært å hamstret opp ja Kjøpte faktisk 10 med shampoo og 10 med balsam av de på tilbud. Og et par utenom av et annet merke. Jeg hater å gå tom for shampoo/balsam.

Comment

Hvordan er kvaliteten på Herbal Essences? Jeg har nesten aldri kjøpt shampoo i dagligvarebutikker, da jeg har en svært sensitiv hodebunn. Å kjøpe hårprodukter hos frisørsalong er mye dyrere selvsagt, men hår er viktig.

Hilsen forfengelige FemmeFatale
        FemmeFataleOslo

Comment

Jeg syns det er en av de bedre seriene. Men med sensitiv hodebunn er det kanskje best du holder deg til det du er trygg på?
          [CENTER]Her finner du mennesker med livsvisdom, Vikingmot, Dragevett, utholdenhet, selvinnsikt, økonomisk innsikt, Brabla innsikt,gaselleintensitet, velvilje, og masse

Comment

femmefataleoslo

har du sensitiv hodebunn vil eg annbefale deg å kjøpe frisør sjampo for sensitiv hodebunn..husk at frisør sjampo er konsentrat og en skal bruke minimalt med sjampo

bruker du sjampo fra superen er disse ofte utvannet og sterke,noen verre enn andre det er dummt om problemet ditt blir verre...

når det er sagt bruker eg sjampo fra superen syntes dette tilbudet var kjempe flott,men da må hodebunnen tåle det

Comment

Originally posted by femmefataleoslo View Post
              Hvordan er kvaliteten på Herbal Essences? Jeg har nesten aldri kjøpt shampoo i dagligvarebutikker, da jeg har en svært sensitiv hodebunn. Å kjøpe hårprodukter hos frisørsalong er mye dyrere selvsagt, men hår er viktig.

Hilsen forfengelige FemmeFatale

Jeg bruker også bare frisørshampo, men bestiller den fra lookfantastic.com for en langt rimeligere pris enn i norske frisørsalonger. Jeg får to flasker shampo for under 200.- og unngår følgelig toll på bestillingen.

Hos oss har alle kort hår, noen mer enn andre, så shampoforbruket er minimalt.
              Hvorfor bruke penger man ikke har, til å kjøpe ting man ikke trenger, for å imponere folk man ikke liker?

Comment

[quote=Dragen;12918]Jeg bruker også bare frisørshampo, men bestiller den fra lookfantastic.com for en langt rimeligere pris enn i norske frisørsalonger. Jeg får to flasker shampo for under 200.- og unngår følgelig toll på bestillingen.[quote]

Forsøk også strawberrynet. Om du kjøper for over 200 kroner, får du refundert momsen om du sender de en kopi av kvitteringen for utlegget på mail eller snail mail
                FemmeFataleOslo

Comment

Jeg tåler ikke Herbal essence, men syns absolutt ikke at parfymerte frisørshampoer er noe bedre. Neutral eller Head and shoulders uten parfyme er billig og helt utmerket for meg og mitt hår.
                  Reiseskildringer med elektrisk campervan: http://travelelectric.blogspot.no/

Ikke oppdatert på ei stund, men ikke helt utdatert:
                  http://gajasworld.blogspot.com/

Comment

Herbal essenses er nok litt sterk ja, så om en har sensitiv hodebunn bør en nok unngå det. Dog er den ikke like sterk som de andre billige merkene de ofte har på Europris og andre lignende steder.

Jeg tåler den heldigvis

Forøvrig er det jo med denne som med alle andre shampooer. Det som funker på en trenger ikke funke på en annen. Ikke bare pga sensitiv hodebunn, men generellt. Hvordan håret blir, om det blir flatt, livlig etc etcv. ja dere skjønner hva jeg mener

Comment

For noen år siden kuttet jeg ut vanlig shampo og gikk over til å bruke kun natron og eplecidereddik.
                      Jeg hadde trøblete hodebunn, med sår fra SLS (sodium lauryl/laureth sulfat) og problemer med oljebalansen pga de sterke kjemikaliene.

Etter en stund med natron og eddik ble jeg flink til å finne balansen, og vasket oftere og oftere med kun rent vann.
                      På et punkt kjøpte jeg noen hjemmelagde milde urteshampo for å variere. Konsentrater som er veldig drøye i bruk.
                      Siden jeg bruker lite av dem, og veldig sjeldent - og vet at jeg ikke trenger annet enn vann og noe salt/sukker for å skrubbe hodebunnen - synes jeg de er verd investeringen min. Jeg koser mer virkelig hver gang jeg bruker dem.

Både håret mitt og lommeboken min er veldig glad for at jeg kuttet ut "vanlig" shampo.

Comment

Originally posted by viking View Post
                        For noen år siden kuttet jeg ut vanlig shampo og gikk over til å bruke kun natron og eplecidereddik.
                        Jeg hadde trøblete hodebunn, med sår fra SLS (sodium lauryl/laureth sulfat) og problemer med oljebalansen pga de sterke kjemikaliene.

Etter en stund med natron og eddik ble jeg flink til å finne balansen, og vasket oftere og oftere med kun rent vann.
                        På et punkt kjøpte jeg noen hjemmelagde milde urteshampo for å variere. Konsentrater som er veldig drøye i bruk.
                        Siden jeg bruker lite av dem, og veldig sjeldent - og vet at jeg ikke trenger annet enn vann og noe salt/sukker for å skrubbe hodebunnen - synes jeg de er verd investeringen min. Jeg koser mer virkelig hver gang jeg bruker dem.

Både håret mitt og lommeboken min er veldig glad for at jeg kuttet ut "vanlig" shampo.
                        Veldig flott!!!! Jeg skal gjøre det samme. Skal bruke opp de dumme dyre Redken-shampoene jeg har kjøpt og bare bruke natron og eddik. Har prøvd det - det funker dritbra! Veldig undervurdert!!!

Comment

Jeg har testa ut balsammetoden, natron, eddik, såpestykkesjampo, vente veldig lenge med å vaske osv.

Balsam har jeg slutta med (kan ha sammenheng med at jeg har klipt håret ganske kort) Natron til vask funker fint, men det er lenge siden jeg har brukt det nå. Eplesidereddik blanda i vann er supert å skylle med, men det har jeg heller ikke bedrevet siden jeg klipte håret.

Nå bruker jeg sjamposåpestykke https://www.fitjarsoap.no/produkter/...e-til-haarvask fra Fitjarsoap.no eller tilsvarende fra iHerb.com Search - shampoo - iHerb.com

Jeg bruker denne sjampoen kanskje en gang i uka eller sjeldnere. Skyller håret med vann og gnikker godt mellom hårvaskene.

Ufattelige mye billigere enn den hårpleien jeg drev med før. Hårbunnen min har dessuten blitt problemfri.
                          Over 50 og begynner å spare til bolig.

Comment

Herlab essenses er for sterk. Den sliter på hodebunnen og håret ditt. Kjøp noe mildere.

Comment

Bruker en dyr greie med oljer. 50kr pr flaske, men heldigvis drøy i bruk. Er ofte ute i kulden og i klorvann så håret tørker helt ut om jeg ikke gir det litt pleie. Elsker å ha langt hår, og husker fortsatt med gru den gangen det var så slitt at frisøren måtte ta 10 cm av lengden! Det var en meget traumatisk opplevelse.

Vasker det ikke oftere enn 2-3 ganger i uka, noen ganger kun en gang. Pleier tuppene med olje også, 50kr for en flaske innkjøpt for to år siden.

Comment

Working...
                              X