Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drivstoff Rabatter uten kreditt.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drivstoff Rabatter uten kreditt.

Tenkte jeg skulle tipse om rabatter på besnin/diesel som ikke innebærer å handle på kreditt.

Statoil extra: registrer ditt bankkort få 50øre pr. liter rabatt i 50 dager. gjelder i februar.
    20 øre etter 50dagers perioden
    coop medlemskort gir 30 øre

Shell: Bruk trumfkort eller registrer ditt bankkort på trumf.no. 30øre pr liter

Yx/unox: plukk opp et bonuskort neste gang du er på stasjonen. dra bonuskortet før betaling få 30 øre pr liter rabatt. utbetales til konto på januar.

Esso: coop medlemskort gir 35øre rabatt

Statoil trekker fra rabatten direkte, shell gir rabatten som trumf bonus som kan overføres til konto. yx betaler ut til konto en gang pr år. esso og statoil med coop kort overfører rabatten til coop medlemskonto årlig.

Tenkte jeg skulle tipse om dette siden mange av rabatt ordningene på drivstoff innebærer å handle på kreditt.

Bra tips!

Comment

Originally posted by myra View Post
      Bra tips!
      enig
      Gjeld er roten til økonomisk ruin.

Comment

Enda bedre tips (for mange): Elbil!

Comment

Er det ikke forskjell på de som trekker fra pumpeprisen (f.eks statoil) og de som ikke gjør det (f.eks yx/unox). Sistnevnte vil vel gi skatt eller tar jeg feil?

Comment

Vist du bytter strømleverandør til fjordkraft får du 1kr literen, for de første 700 literene du fyller, så går den ned til 50 øre literen

Hm ja får vist ikke lov til å poste linker enda! :P Men du finner det på fjordkraft sine hjemmesider!

Comment

Working...
            X