Announcement

Collapse
No announcement yet.

Investeringer i kryptovaluta

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Investeringer i kryptovaluta

Har begynt å legge inn penger i krypto, i tro om at market har nådd en midlertidig bunn. Vil høre om det er flere som har valgt å gå den veien, og evt. hvilken strategi dere i såfall har?

I første omgang fokuserer jeg bare på enheter med høy market cap, og med velkjent brandnames. Har kjøpt meg opp i BTC, ETH, OMG og NANO .

Synes også at norske iota er en kul ide, men ser jo at det er masse bråk med de om dagen. Tror også at vi bør holde ekstra godt øye med tether, enda jeg ikke vet så mye om den. Flere mener visstnok at det er svindel og det ville vært kjipt om det rev med seg hele markedet ned i gjørma.

Uansett så tror jeg at markedet fort kan stige med x10 i årene som kommer, gitt at vi blir kvitt alle svindlere og con-men som drar nytte av naive investorer.
    The IOTA Foundation is attempting to smooth over management problems and give two of the platform’s founders access to its Board of Directors.
    Last edited by JBR10; 07-02-19, 20:32.

Fant en artikkel på norsk om tether som sier litt mer om hva som er problemet. Det ville jo vært helt vilt om de har klart å svindle oss alle for milliarder av kroner.
    Kryptofeberen slo inn over Norge for fullt i 2017/2018 og hundretusenvis av privatpersoner valgte å investere pengene sine i Bitcoins, Ethereum, Iota og en rekke andre “valutaer”. Ifølge DN satt nordmenn på krypto verdt nærmere 5 milliarder kroner totalt. Siden den gang har markedet kollapset, i form av et verditap på nærmere 80% sammenlignet med …

Comment

Jeg tenker at det i utgangspunktet er for risky. Det er ikke bare systematisk risiko, men også usystematisk risiko. Det er en jungel av kryptovalutaer som alle i hovedsak er ren spekulasjon. Samtidig er det flere useriøse aktører som hever risikoen for tap ytterligere.

Comment

Working...
      X