Announcement

Collapse
No announcement yet.

BSU over 36 år

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BSU over 36 år

Har plana om å bruka dei før eller seinare men noken som veit kva eg kan gjera for å få litt bedre renta enn eg har i dag ? Har nesten 200 000 til 0,65% er da så enkelt som å flytta dei til ein anna bank som tilbyr meir eller? Er alltid noken regla med bsu som eg ikkje har fått med meg.

Det skal gå an å bytte bank selv om du er over 34 år ( har vertfall gått an tidligere) enkelte banker har samme rente som du hadde under innskuddsperioden. Byttet selv over til landkredittbank for litt siden, gikk ca 1 uke så var bankbytte i orden, de kunne bekrefte at p.d.d så gjaldt samme rentesats etter fylte 34 år

Comment

Kjekt å veta ja !

Comment

Viss me seie for enkelhetsskuld at eg har 200 000 der eg er no og får 0,65% i renta så tilsvare da 1300 i året. Tar eg den som du tipse om så får eg 3,5% da blir jo 7000 er betydelig forskjell ja, er vel dei som gir enda meir og men veit ikkje om dei tar imot meg.

Comment

uttrykte meg kanskje litt feil på forrige innlegg, men for ordens skyld er jeg 28 år, så ta kontakt med kundeservice for å dobbelsjekk om de godtar bytte over 34 år, ser ikke for meg at det skal være noe problem uansett. ellers ar det vel de som tilbyr bedre rente enn landkredittbank som du sier, raskt søk på finansportalen så ser jeg at du kan få opp mot 3,75% i andre banker, uten å ha andre produkt i banken, ville begynt fra topp der og sett hvor det bærer hen. Gi gjerne en oppdatering om du får byttet

Comment

Sendte inn ett skjema på landkredittbank no, var vist kunde der frå før. Hadde da imponerande beløpet på 131 kr på ein konto der, så får me sjå om dei tar kontakt og eg kan flytta bsu en til dei. Hadde gjort seg.

Comment

Kunne få bsu der viss eg opna brukskonto der med visa kort, kosta 275 i året så spm er då om eg kan få gratis andre plassa med samma renta, ellers slår eg til hos landkreditt

Comment

Gjekk for avtalen med landkreditt på tross av at korte kosta 275 i året, var kunde der frå før.

Comment

Working...
                X