Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stor klem til dere alle

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stor klem til dere alle

Jeg vil bare si til alle sammen her at jeg er stolt av dere. Jeg er dypt imponert over alle som åpner inkassokrav med tårer i øynene og klump i magen. Det er første seier å få oversikten. Jeg vil også si at jeg er imponert over Tore og alle andre som gir gode råd og oppmuntrer her inne.

Selv har jeg over en million i usikret gjeld, som skyldes et brudd litt utenom det vanlige og noen mislykkede forsøk på refinansiering. Pluss på en ungeflokk og (tidligere) økonomivegring så har du meg.

Jeg har fått oversikten ned til hver minste krone og har kontakt med kreditorer. Det beste: jeg er ikke livredd sånne skumle vinduskonvolutter lenger. Det verste: det er trangt økonomisk, veldig trangt.

Jeg har begynt å skrive skjønnlitterært om erfaringer og opplevelser. Det er veldig nyttig, men jeg skulle veldig gjerne hørt andre beskrive denne prosessen. Så, om du har lyst til å dele noen tanker med meg, så send meg gjerne en melding her så vi kan mailes eller ringes. Arbeidstittelen på skriveprosjektet mitt er "Kunsten å åpne vinduskonvolutter".

Åh! Så utrolig bra!
    Og jeg deler følelsen.
    (Og kjenner igjen litt av det du beskriver, selv om det kanskje ikke er identisk. Separert og med en jobb foran meg for å rydde og stable et nytt liv på beina.)

Får jeg lov til å dele dette på Pengevetts facebookside også? Og hold oss gjerne oppdatert om prosessen!

Comment

Selvsagt!!

Comment

Working...
      X