Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mye gjeld - rådvill

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg mener det er helt feil å spare til BSU i OP sin situasjon, det er ikke det beste økonomiske valget i det hele tatt. Folk må bare legge bort den tanken. Det er dumt. Man får ikke 21% renter på BSU men det gjør man på forbruksgjelden!

Fokuset må være å få ned den dyre gjelden og å betale kreditorene. Gjelden og dermed kostnadene på gjelden må ned.

Akkurat nå virker det som OP i sitt basisbudsjett kun betjener kostnadene slik at kreditorene ikke forsøker ta pant i bolig. De 25 000 ekstra må gå ned på gjelden. OP kan ikke jobbe ræva av seg til evig tid heller.

Comment

Det er nok bare å stå på videre, og være tålmodig, så vil du nok komme nærmere en bedre økonomisk hverdag. Jeg ser at du har fått nei fra noen banker, og gitt opp refinansiering. Jeg hadde iallefall undersøkt med flere banker for å se på mulighetene. Det er veldig forskjellig hva ulike aktører ser på i en slik situasjon. Hør med bankene direkte, jeg ser også at billigeforbrukslån.no har en grei pris-oversikt som du kan undersøke.

Stå på og ikke gi opp :-) Det viktigste er at du har troen på at ting kan løse seg!

Comment

Hei Morten86! Her inne trenger vi ikke reklame for forbrukslån. Heller ikke for websidene dine som lister opp forbrukslåntilbydere, hvor du får penger hver gang noen klikker og tar opp forbrukslån. Det er nå på kort tid linket fra både deg og "Økonomi-jenta", og dere har fem poster på forumet til sammen. Du er velkommen til å bidra ellers.

Comment

Working...
        X