Announcement

Collapse
No announcement yet.

PROSJEKT GJELDSFRI med litt humoristiske innspill attåt :)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tusen takk dere!

Rotehue, 10 mnd. flyr avgårde, og vips står du her

liz71, papirkutt er ikke godt, ta på hansker Sjokoladebarten på den annen side, er unnværlig. Lykke masse til!

Comment

Wow! For et underholdende og inspirerende innlegg!
      -Og ikke minst: Grattis med nedbetalt gjeld!

Comment

Originally posted by Pepperkake View Post
        Wow! For et underholdende og inspirerende innlegg!
        -Og ikke minst: Grattis med nedbetalt gjeld!

Tusen hjertelig takk!

Comment

Blei linka hit fra en annen tråd...

Fantastisk innlegg! Thumbs up!

Comment

Originally posted by Vriompeis View Post
            Blei linka hit fra en annen tråd...

Fantastisk innlegg! Thumbs up!
            Så morro - takker så mye!

Comment

Gratulerer så mye med fullført prosjekt!

Det gir inspirasjon til å fortsette med planen, og fint å ha en oppmuntrende tråd å lese på når det føles litt tungt og når byrden av å bære dette selv blir tung...

Takk skal du ha!
              Mål for 2016
              Betale ned litt ekstra på boliglån
              Spare minst 100 000 i fond

Done 2013-2015:
              våknet opp og fått pengevett
              betalt av drittgjeld 400 000
              bygd buffer, egenkapital og kjøpt bolig
              betalt ned 200 000 på totalgjeld (bolig og studielån)
              bygd sparekonto på 100 000
              begynt å spare i fond

Comment

Hyggelig å høre Snuoperasjon2013!

Ser du har fått inn buffer og er på goooood vei til å betale ned gjelden også! Knall bra! Jobber med bøffer selv for øyeblikket, da den gikk med når vi kjøpte leilighet i sommer - så nå skal jeg inn her å kikke på noen fine sparetips

Comment

Originally posted by financialdepartment
                  Trenger du en rask lån raskt? Kontakt oss nå tullemail @ gmail.com
                  Rapportert som spam.... igjen.
                  Last edited by Lynken; 09-11-13, 00:16.

Comment

Takk, Lynken. De er fjernet.

Comment

Gratulerer - veldig bra jobba!
                      Reiseskildringer med elektrisk campervan: http://travelelectric.blogspot.no/

Ikke oppdatert på ei stund, men ikke helt utdatert:
                      http://gajasworld.blogspot.com/

Comment

Gratulerer! Imponmerende bra jobba.
                        Voksen dame uten økonomisk utdannelse.

Comment

Hurra!

Gratulerer med flott innsats! Det siste året har jeg surfet rundt og lest det meste her inne. Har hentet mange tips og mye motivasjon ved å lese dette innlegget. Etter alvorlig sykdom for tre år siden, så ga jeg blaffen/ hadde ikke overskudd til å bry meg om regninger. Alt for stolt til å be om hjelp. Da konvoluttbunken ble for stor, så ble den gjemt under senga. Da det ble fullt under senga, så ble de stappet litt rundt omkring. Visste aldri hvor mye jeg fikk utbetalt i lønn, fordi jeg heller ikke klarte å åpne brev fra namsfogden. Telefonen ringte ofte, men tok den ikke hvis jeg ikke visste hvem det var. For ett år siden fikk jeg nok, jeg kom til et punkt hvor jeg måtte ta tilbake kontrollen over livet mitt. Satte meg ned med det enorme havet av uåpnede konvolutter, og trakk pusten dypt. Jeg hadde på forhånd lest en del her inne på forumet, og bestemte meg på forhånd for å følge din metode. Da jeg omsider var ferdig med å sortere, så var jeg virkelig kvalm og sint på meg selv. Jeg hadde nesten 100 000 i ubetalte regninger (MasterCard og ubetalte regninger for alt mulig rart). Tenk at jeg virkelig hadde latt meg havne i denne gjørma? Neste skritt var å ringe rundt. Møtte stort sett hyggelige og hjelpsomme folk. Jeg fikk redusert totalsummen ned til ca 80 000, bare fordi jeg tok kontakt og ville rydde opp. Nå kan jeg med stor stolthet si at jeg er gjeldfri! Det har vært et år med knallhard prioritering og null utskeielser, men det har jammen meg vært verdt det! Jeg har holdt hele prosessen for meg selv, og dermed har jeg ingen å dele denne enorme gleden med heller. Ettersom jeg har hentet masse motivasjon fra dette innlegget, så fikk jeg lyst til å dele denne gleden her. Jeg er så stolt!! Nå er jeg kredittverdig igjen, og med litt hjelp fra pappa så har jeg fått innvilget boliglån. 2014 blir virkelig en ny start for meg, med orden på økonomien og en helse som spiller på lag. Tusen takk for inspirasjon og motivasjon

Comment

Så flink du har vært!

Jeg begynner denne prosjekten nå. Tusen takk for et flott innlegg og gratulerer!

Comment

Lykke til og tusen takk "gjeldskone" Jeg heier på deg!

Comment

Working...
                              X