Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vi skal søke om gjeldsordning

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hei, igjen.
    Jeg viser til mitt tidligere innlegg, og kan kun gjenta.
    Alder har ingen ting over hodet med en utenrettslig eller rettslig gjeldsordning.
    At namsmannen har gitt dere det svaret der sier dere har fått, reflekterer bare namsmannens inkompetanse på området.
    Dette er ikke noe jeg tror, dette vet jeg.
    Be om settenamsmann, altså en namsmann i et annet namsdistrikt enn det dere opprinnelig hører hjemme i.

Nok en gang, be om lovhjemel for å avvise søknaden.

Med vennlig hilsen
    TBergh
    Med vennlig hilsen
    Tore Bergh
    t53.berg@gmail.com

Comment

Antagelig menes det at TS og partner er for unge til at det kan regnes som sannsynlig at de vil være varig ute av stand til å betjene gjelden de har per dags dato.

Comment

Tipper ôg, at det er formuleringsevnen til gjeldsofferet som er litt uklar her. Tipper de har fått beskjed om at gjelden er for fersk, og at de enda er for unge til å regne gjelden som ubetjenelig.

På den annen side har TBergh skikkelig peiling på hva han snakker om, så det kan vel ikke skade å høre på hans råd.

Comment

Gjelden er ikke for fersk, men vi er for unge til å få gjennom en gjeldsordning.

'Dere er for unge til å få gjeldsordning, så den vil ikke bli godkjent'. For å skrive det ordrett.
          Mine mål

• 100.000 kr på bufferkonto (50.000/100.000 kr)
          • 100.000 kr på oppussingskonto (0/100.000 kr)
          • Spare opp egenkapital (0/680.000 kr)
          • Bygge drømmehuset

Comment

Working...
          X