Announcement

Collapse
No announcement yet.

Snakk om å sitte i saksa!...

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by maggie View Post
    Herregud, må si at ting bare renner på. Nå har kontrakten på husleien gått ut og vi har fornyet den, med en økning i husleien etter konsumprisindeksen. 1000 kroner opp i måneden. Forsikringen har økt fordi min kjære kræsjet bilen for langt over ett år siden.. 1000 kroner i måneden.

Er det mulig å ha sånn uflaks?

Vi har igjen 2500 kroner til mat når alle regninger er betalt.. Det er lite for en familie på tre. Men vi har handlet i sverige, så ting kommer seg kanskje litt..
    det er litt lite å sitte igjen med..men en kan klare det om en snur på kronene og handler stort på tilbud...ikke noe gøy å leve slik,men det er mulig....

når det er sagt så ville eg ha funnet en løsning så fort som mulig...det er ikke noe å leve slik...
    kvitt dere med bilen om dere har kvittet dere med alt anna unødvendig...med mindre dere er totalt avhengig av bilen...

Comment

Dette høres ikke enkelt ut.

Jeg har en frugal link med litt tips:
      Simple Ways to Slash Your Grocery Bill

Jeg er ikke sikker på om alt passer til norske forhold, men noe kan du ha nytte av.
      Ellers vil jeg anbefale å snakke med Iris Irene, hun har masse erfaring, og ikke minst omtanke for andre..

Lykke til
      [CENTER]Her finner du mennesker med livsvisdom, Vikingmot, Dragevett, utholdenhet, selvinnsikt, økonomisk innsikt, Brabla innsikt,gaselleintensitet, velvilje, og masse

Comment

Har noen gjeld gått til Inkasso?

Hiver meg på denne jeg. Jeg og min kone har dessverre havnet i denne "populære" saksa og har totalt det dere har i inntekt. Om dere har noen inkassosaker eller så høy gjeld at dere ikke klarer å håndtere denne kan det være en ide å snakke med NAV gjeld. Vi har dessverre endel inkassosaker etter at det offentlige brukte sin brutale makt mot oss i 2013 men nå skal vi over i en gjeldsordning via Namsfogden. Snakk med NAV gjeld og skaff deg en skikkelig rådgiver som har tilgang til alle slags tilskudd, og kan ikke minst hjelpe dere med å komme dere på rettsiden økonomisk!

Jeg angrer ikke på at vi tok kontakt med de! Det kan være litt "flaut" å innrømme sine økonomiske problemer men de er der for å hjelpe.

Lykke til!

Comment

Working...
        X