Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tjen opptil 20.000 hver måned hjemmefra med Sofapenger

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tjen opptil 20.000 hver måned hjemmefra med Sofapenger

Jeg har nylig startet opp http://www.sofapenger.com – en informasjonsside om “Matched Betting” i Norge. Matched Betting handler om å gjøre om bonustilbud fra spillselskap til en risikofri gevinst. Dette er svært utbredt i Storbritannia, men ikke særlig utbredt i Norge – ennå. På nettsiden deler har jeg en detaljert oversikt over hvordan Matched Betting foregår, mine erfaringer og en “bonusliste” jeg har laget selv. Selv har jeg holdt på med dette siden 2015 og tjent litt over 350.000 kr til nå kun med en drøy times innsats hver uke.

Den siste tiden har Matched Betting blitt mer og mer populært også i Norge. Det er nå flere diskusjonstråder rundt om kring på nettet (VGD, oddsen.nu og diverse private fora). Vi deler tips og triks rundt matched betting, ulike strategier, nye bookmakere og nye tilbud.

Vi har en egen Slack-kanal der vi holder hverandre oppdatert på nyheter ifbm Matched Betting.

Dersom du aldri har forsøkt Matched Betting før kan du ta en titt på denne Trinn for trinn-guiden: http://bit.ly/MB-Trinn-for-trinn

Send meg en mail på matchedbettingnorge@gmail.com dersom du vil ha en invite til Slack-kanalen!
    Matched Betting - en enkel oversikt, trinn for trinn, hvordan du kommer i gang med Matched Betting.

Det finnes mange tilbud som virker for gode til å være sann.

Hva er din motivasjon med å dele dette med andre?
    Hvorfor ønsker du å lage en nettside for å dele dette, når du kan utnytte systemet helt selv, og sitte igjen med mer penger?
    Tjener du noe på å dele dette med andre?

Tverfyll

Edit: Og hvorfor er nettsiden registrert i Canada?
    Last edited by TverFyll; 07-01-19, 08:56.

Comment

I jungelen av "tjene penger raskt på internett" er det selvfølgelig mye rart ute og går. Matched Betting er utbredt, og det er en relativt lite komplisert metode. Det er skrevet en del om det i nyhetene, senest for et par uker siden her, f.eks: https://translate.google.no/translat...-problem%2Fall

Målet bak nettsiden er å skape en liten Matched Betting "community" i Norge, slik det finnes i UK. Der er tusener av Matched Better'e samlet og diskuterer bonuser, tilbud og bookmakere. Jeg har ingen reklameinntekter på siden. Jeg har en affiliate link til Oddsmonkey der jeg tjener ca. 70 kr i mnd hvis noen registrerer seg gjennom siden. Det er ca. nok til driftskostnader. (Dette burde jeg oppgitt i første-post, beklager det.) Jeg ønsker ikke å være affiliate for bookmakere. Businessmodellen deres og etikken i den bransjen er noe jeg ikke ønsker å være forbundet med.

Selv har jeg holdt på med dette i noen år nå, og bonustilbudene begynner etterhvert å begrenses for meg. Matched betting varer altså ikke evig, så det har sånn sett ingen ting å si om jeg deler det eller ikke. Nettsiden i seg selv er resultatet av et par dager fri i sommerferien Litt usikker på hvor du får Canada fra - mulig det er hostingen og server som er registrert der.

Ønsker ikke dele link til Slack-kanal åpent her, men send meg en mail på adressen over så kan jeg sende deg en invite! Så ser du litt hva det går i
      Alle andre som er interessert - bare send meg en mail på adressen i første-post!

Vi er alt fra nybegynnere som begynner på sine første bonuser til gamle travere som har tjent mange hundre tusener de siste par årene!

Comment

Hei igjen.
        Jeg sitter å leser gjennom trinn for trinn, og har noen spørsmål til matematikken.

Slik jeg forstår det, er innsatsen:
        * 2000,00,- hos coolbet
        * 4045,71,- hos smarkets
        Sum: 6045,71,-

Mulig gevinst er da:
        8.a:
        * 7017,35,- i gevinst hos smarkets
        * 2000,00,- i tap hos coolbet.
        Sum: Gevinst på 971,64,-

8.b:
        * 4045,71,- i tap hos smarkets
        * 7080,00,- i gevinst hos collbet
        Sum: Gevinst på 1034,29,-

Hvordan får du det til å bli gevinst på nesten 2000?

Comment

Working...
        X