Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dropshipping

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dropshipping

Hei. Er det noen som har erfaringer med dropshipping?? Kom over dette på nettet og syntes det så interessant ut. Håper det er noen som har erfaring med dette og vil dele kunnskapen med meg...
    http://www.bankboksen.blogspot.com

Hvilke produkter? Det er få som vil kjøpe av deg, det de selv kan kjøpe i Norge. Og å shippe til utlandet blir veldig dyrt.

Comment

Har ingen spesielle produkter. Bare generelt interessert i om noen har erfaringer med dette....

Comment

Frakten i norge spiser opp all fortjenesten. Jeg har en fetter som dropshippet en del brettspill og slike ting ut til folk som bodde på landet. Men det var svært liten profittmargin.

Comment

Jeg ser den... Takk for gode tilbakemeldinger...

Comment

Originally posted by sniper99 View Post
            Hei. Er det noen som har erfaringer med dropshipping?? Kom over dette på nettet og syntes det så interessant ut. Håper det er noen som har erfaring med dette og vil dele kunnskapen med meg...
            Har ikke erfaringer selv men her er en artikkel om emnet: Dropshipping enkelt forklart
            Nettgrunder.com - Tjene penger på nett

Comment

Har drevet mye med dropshipping fra utlandet til norge, dropshipper nå også el sigaretter samt e-liquid til utlandet fra norge.
              Send meg gjerne en melding om du fortsatt trenger en mer utdypende forklaring.
              Last edited by cruzader; 08-08-13, 21:03.
              Selvstendig næringsdrivende, arbeidsledig for øyeblikket og nesten evig optimist.

Mål:
              - 5 Nettbutikker etablert.
              - Alle 5 butikkene på førsteside google+bing for minst et søkeord.
              - Omsette for 500 000 i 2014.
              - Omsette for 1 000 000 i 2015.
              Butikk 1 - Elsigaretter (også kjent som e sigarett, el sigarett, elektronisk sigarett eller e sigaretter)
              Butikk 2 - KuleKlokker

Comment

Dropshipping - Jeg tror det er lurt for folk som ikke har nok penger til start.
                Jeg anbefaler: Gastro Line - leverandør av storkjøkkenutstyr og dagligvare utstyr

Comment

Høres ut som et unødvendig mellomledd. Hvorfor skal jeg bestille fra mellomleddet istedet for direkte fra butikken som har varelageret?

Comment

Fordi noen selgere, f.eks. i USA, ikke selger til utlandet. Man ber da noen om å kjøpe dette for seg, og ordne shippingen.

Jeg antar at det ligger et underforstått element av at man sniker seg unna skattegrenser i form av litt manipulering av tollgrensene også.

Comment

Ikke smart.
                      Alt for mye jobb og risk. IMO, altså.

Comment

Working...
                      X