Announcement

Collapse
No announcement yet.

SPØRREUNDERSØKELSER SOM EN EKSTRA INNTEKT?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SPØRREUNDERSØKELSER SOM EN EKSTRA INNTEKT?

Nei, jeg har ikke blitt rik av å delta på spørreundersøkelser på nettet, men man kan tjene en liten slant i form av penger eller gavekort. i 2015 tjente jeg 4 015 kr på spørreundersøkelser. Jeg velger å ta poengene ut i gavekort som brukes for å spe på forbruker posten i budsjettet.Jeg har en egen kortholder som er full av ulike gavekort. Når shopingslysten blir for stor, putter jeg den i vesken og kan gå "bananas" på butikkene med god samvitighet. Det eneste jeg
    trenger er internett forbindelse og litt tid. Jeg kan så klart ikke sammenligne "lønnen" med min vanlig jobb for da blir timebetaling latterlig dårlig, men å bruke et par timer i uken som jeg ville ha surrer bort på surfing og tvtitting er en mulighet for å spe på forbruker posten.

Vil du lese mer om spørreundersøkelser og min erfaring med de forskjellige panelene se her
    "Penger faller ikke fra himmelen.De må tjenest på jorden."Margaret Thatcher

Interessant!

Husker jeg forsøkte meg på dette for noen år siden, men systemene var dårlige og inntjeningen dårlig. Kanskje det er på tide å prøve igjen
    [URL fjernet av Mod] - Oversikt over de beste kredittkortene

Comment

Mange av de spørreundersøkelsene som finnes gir såkalte "Supergavekort" som lønn. Det finnes nettsider hvor det er listet forskjellige undersøkelsespaneler å delta i. Blant annet gir et søk på finn på "supergavekort" et resultat som egentlig er en annonse for en slik verve-side.

Jeg har ikke selv behov nok for at jeg skal orke med å ta undersøkelser, men hvis man trenger hver krone så er det nok fint å bruke en del "ventetid" til å ta sånne undersøkelser - på bussen til og fra jobb, f eks.

Hvis noen heller ønsker penger istedenfor å bruke supergavekortet sitt på shopping, så er jeg alltid på jakt etter å kjøpe for 90% av saldo - bare å ta kontakt!
      Heldigen meg - føler ikke penger brenner i lommen og syns forbruk er et ork

Comment

Working...
      X