Announcement

Collapse
No announcement yet.

Penger som skribent?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Penger som skribent?

Jeg går for tiden hjemme med studier og mammapermisjon. Studerer bibliotek- og informasjonsvitenskap over nettet, men har merket at jeg har så innmari mye fritid selv om jeg har permisjon og skole samtidig. Ungen er rolig, sover mye og alt er liksom litt for perfekt.

Tenkte at jeg kanskje kunne starte å jobbe litt hjemmefra, problemet er bare at jeg er usikker. Har veldig lyst til å jobbe med ulike skribent oppdrag. Elsker å lese, spille spill og matlaging så å få noe innenfor det hadde vært supert. Men hvor kan jeg finne slike jobber eller få bruk for de interessene jeg har?

Hei

Jeg vet at det er et stort miljø rundt Bli magasinjournalist - Vivian Songe som driver med dette.

Har selv sett mange av disse gå helt fra scratch til å skrive for store blader, aviser og magasiner i Norge. Her går det ofte igjen at de broker de interessene de har til å skrive artikler de er interessert i som de selger inn til magasiner for noen tusenlapper.

Det jeg ser går igjen er at det ikke er slik at det florere med slike utlyste jobber, men at du tar kontakt med og selger inn dine ideer til artikler til magasiner og blader etc. Blir de fornøyd med det de får levert så er det enklere å selge inn neste gang, osv. Dermed bygger du deg opp ditt eget navn og rykte og får stadig flere oppdrag
    [Aksjebloggen] [Målbevisst.no]

Comment

Å tusen takk Da skal jeg virkelig sjekke ut dette. Fant også at bokavisen.no ser etter bokanmeldere, men de betaler ikke da. Men sendte en mail og sa jeg var interessert, kanskje det blir penger av det etterhvert

Comment

Working...
      X